091201

Jobb jobb och lite mera jobb...så ser min värld ut just nu! Hinner knappt se min lilla ögonsten...eller någon annan för den delen. Känns lite konstigt när man är van att vara med henne hela dagarna...Imorn är jag ledig iaf! Najs :D Torsdag också men då har vi ju såklart personalaktivitet hela dagen...hmm...bad och lunch och möte i Boden på dan, sen på kvällen blir det middag och lekar...men jag kan inte vara med då för måste hem och vara med Julia. Tobbe råkade ju ha afterwork med jobbet samma dag...typiskt.

Nu är det inte länge kvar till löning! Ska bli sååå najs att få lite pengar :D Så jag får fortsätta klapp jakten...Hittade ju faktiskt några stycken i lördags när jag sprang på stan med mamma och Catrin :) och hittade ännu mera grejer som jag själv vill ha..såklart...

Ååååå vad jag vill ha en ny kamera! Min vill ju som inte vara med nå mer...Missar ju en massa fototillfällen med Julia! Vill ju ha en massa bilder på henne när hon är liten så jag inte glömmer bort hur hon såg ut :P


Så här liten har ju min gumma varit :)





Kommentarer
Ingela

Här är alllllllllla klappar klara, såååå skönt! :-)

Åh har hon varit så liten, det kommer man knappt ihåg nu :-) Jag bakar lussekatter nu :-) kom hit och fika :-D Kram

2009-12-02 @ 09:40:47
URL: http://ingela1975.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0