090828

Nu är jag i Kattilasaari och myser :) Skönt att bli ompysslad av mamma ibland! Jag var och tog hand om hästarna tidigare och det var det värsta jag varit med om...i hästväg alltså...det har regnat här på dagen och hästarna har rullat sig på nåt vääääääääldigt lerigt ställe och sen har geggan torkat fast på dom...har aldrig någonsin sett så skitiga hästar! Så jag borstade och borstade och borstade och borstade tillslut orkade inte min hals med dammet nå mer..men dom blev ju hyfsat rena ialla fall :) Imorgon kör vi hem dom till Kalix...tråkigt att inte ha dom här nå mer! Men är ju inte så långt till Kalix som tur är :)

Julia och mamma skulle komma och titta när jag borstade hästarna men när dom kom in genom dörren så var det en liten en som började storgråta...Sunny såg visst lite farlig ut :P Verkar inte bli någon hästtjej av Julia än på ett tag....


Kommentarer
Elli

Härligt att få bli ompysslad! Kram

2009-08-29 @ 13:09:56


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0