090827

Igår vart det lite shopping för mig och Julia :) Vi hade det riktigt trevligt...förutom när vi stod still för länge då tyckte lillfröken att det var ganska så tråkigt. Jag hittade en himla massa snyggt men tyvärr så var det inte mycket som passade på mig, bläää! VeroModa hade konstigt nog mest snygga kläder! Fast blev bara ett plagg därifrån för det var lite dyra priser på allt jag ville ha :P Julia fick sig också lite kläder, hade kunnat köpa hur mycket som helst åt henne!


Mjuk och lååång kofta helmysigt när det börjar bli kallare :)


Dom är egentligen lila men med min kamera blir det blått...


Lite annat smått och gott blev det också...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0