090817

Riktigt trevlig helg har jag haft! På lördag drog jag, Julia, Emma och Lina till Kattis. Där fick vi gomiddag och sen tog vi en ridtur med pållarna :) Så kul! Perfekt väder var det också...enda tråkiga var att det körde förbi en bil med unga killar som tyckte å vad roligt att skrämma hästar, vi tutar lite åt dom! Morr säger jag bara...Tur att Sunny är lugn och inte hetsar upp sig, Zhai däremot tyckte det var hur läskigt som helst...
På söndag drog vi iväg till Ikea! Massa massa fint hade dom där...Synd att jag inte hade större budget bara!




Lina provsitter snyggköket :D




Matpaus



Vi hittade en hel del grejer :D



Så hääär mycket vill Emma ha sin hylla :)

Efter Ikea blev det ju såklart Candyworld! Mums mums! Flickorna skulle ju till Alko också men det var ju såklart stängt, tänkte inte alls på att det var söndag...På väg hem stannade vi i Kalix och plockade upp mitt kära körkort som varit borta och åt lite mat på Frasses, mycket gott var det :)



På väg hem, Emma posar och håller i sin kära hylla...helt otroligt att den fick plats i bilen!



Vår galna chaufför! Inte konstigt att Julia skrek hela vägen hem ;D


Skräckslagen Julia



Kommentarer
Moa

Åh vad mysigt ni verkar ha haft det! :) Avundsjuk... ;)

2009-08-18 @ 11:41:29
Emma

äääälskar det där köket!!!



När du kommer hem igen Moa får vi åka på en till roadtrip, en längre! :D

2009-08-18 @ 20:46:21


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0