090814

Igår flög en stackars liten fågel in i ett av våra fönster


Trodde den skulle dö men efter ett tag så piggnade den till och flög iväg :)

Idag fick jag sovmorgon:) så himla skönt! Vill ha det oftare! Vet inte hur man ska få Julia att förstå att man ska sova läääänge på morgonen :P Nu är jag helst slut i kroppen, har städat en massa idag och spillt och grisat en massa så jag har fått städa ännu mer :P Klantig man kan vara!

Imorn bär det av mot Happis med Emma och Lina och Julia :D Ridning och Ikea står på schemat! Så himla skoj! Måste nog svänga förbi Candyworld också ;D


Kommentarer
Lipan

Åååh vad fusk, jag vill också!

2009-08-16 @ 00:43:45
URL: http://lipan.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0