090812

Usch vilket tråkväder idag, regnar för fullt. Igårkväll åskade det en hel del...läskigt juh, tur att Julia tröstade mig ;D

Får se om det bli Ikea med Emma på söndag :D hoppas det! Jag vill ju kolla ut grejer till Julias rum och köpa en massa andra "onödiga" saker till huset...inte onödiga enligt mig då ;D Måste ju kolla inredning till walk-in closet :D:D:D Ååååå vad jag vill ha hit typ roomservice så dom kan fixa övervåningen åt mig!



Den här vill jag nog ha i Julias rum



Den här vill jag ha i nåt rum :D

Nu vaknar visst Julia, måste rusa...


Kommentarer
S

Jag ska också på IKEA snart, måste ju hitta en byrå eller liknande för alla mina saker :-)

Hoppas ni hittar något fint! Jag är inte lite avis på din walk-in closet :-)

2009-08-12 @ 11:10:04


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0