090808

Jag uttalade mig lite för snabbt om vädret i mitt inlägg igår...en timme senare var det strååååålande sol och jätte jätte jätte varmt!! Jag, Tobbe och Julia drog till stan och åt frukost/lunch på Dagobert...Emma kom och joinade oss också :). Julia var riktigt glad och social , hon började prata och flörta med killen som satt bakom oss, haha det ska börjas i tid ;D Efter det var vi och kollade på tapeter till Julias rum...hittade dom perfekta tapeterna...tyvärr kostar dom 500 kr rullen...kanske måste tänka om :( Tråkigt!
Sen följde vi med när Tobbe och Robert spelade tennis, jag och Emma solade och åt glass och Julia hon sov mest...Fattar inte hur killarna orkade spela i den där värmen! Vi kom på att vi måste fa och svalka av oss i Lulsundet så dit drog vi sen...Badkrukan Anki badade faktiskt!! :D Det tog ett tag men tillslut lyckades jag övertala mig själv om att doppa mig, sköööönt var det :D Julia tyckte det var lite för kallt, hon doppade bara fötterna.


Mys efter badet :)

Kvällen bjöd på gomiddag med Emma och Robert, vi grillade kött och abborre :) och åt massa annat gott också. 
Sen kollade vi en film som vi hade hyrt, The Strangers eller nåt sånt hette den...den stod under Thriller men det visade sig att det var en RYSARE!!!! Usch usch usch!!! Jag satt och darrade med kudden för ansiktet från början till slut! Precis när vi börjar se filmen så knakar det till i sovrummet och jag, som sitter på golvet, flyger upp och skriker...och Emma i soffan gör samma sak, vi kollar dit och ser en KATT! Grannens katt hade smitit in som vanligt...Efter det så stängde vi dörren! Usch vad rädd jag blev! Killarna tyckte det var hur kul som helst :P

Snart ska jag och Julia ta oss till stan och möta upp Emma, skönt slipper vi vara ensamma hemma..är ju helt förstörd efter filmen igår!





Kommentarer
Ingela

Härligt med bad, idag blev det sjätte för mig i sommar :-) Haha det måste ha varit en hemsk film! Kattrackare till att skrämmas! :-)

2009-08-08 @ 16:34:46
URL: http://ingela1975.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0