090807

Det har varit en riktigt trevlig vecka hittills, Sara har varit på besök! I måndags drog vi på stan och shoppade loss med Emma i den stekheta värmen :P Vi avslutade dagen med lite milkshake innan vi åkte hem *mums*. I tisdags blev det stan igen men inte lika intensiv shopping den här gången. Hyrde en film Marley och jag, rätt söt film men var inte riktigt som jag trodde. Onsdagkvällen bjöd på partyyyyy :D Utgång på färjan blev det....riktigt härligt sitta ute väder! Kvällen avslutades såklart på Max :) Igår steg vi upp alldeles för tiiiiidigt och drog iväg på stranden med Emma och Li :) Myyys! Första gången i sommar för mig haha lite väl sent :P Men jag fick mig lite färg ialla fall! :D På eftermiddagen åkte Sara hem till Malmö igen...bläää! Kom tillbaka snart!! Jag och Emma fortsatte mysa i det fina vädret här hemma hos oss..och lilla söta Julia fick också vara med, sen blev det grillning till middag, alltid lika gott!
Får se vad den här dagen bjuder på...är tråkigt väder ute ialla fall....*suck* nu blir det väl höst...



Kommentarer
Ingela

Kul med kompisar på besök och shopping m.m. :-) Jag har boken Marley & jag. Här var det toppenväder igår, ca 30 grader! Det blev årets 5:e bad för mig :-) idag blir det nog nr 6 :-) Hoppas ni får en fin helg.

2009-08-08 @ 09:17:50
URL: http://ingela1975.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0