090428

Igår var det fika på stan med Moa och Li :) riktigt trevligt! Råkade shoppa en grej från H&M innan jag och Julia åkte hem ;)

 
En plånbok...ifall ni inte ser det :) Himla läcker färg har den!

Idag fick jag sovmorgon och såklart sov Julia ända till kl 9 då...när jag ska stiga upp med henne så vaknar hon alltid vid 7 så himla orättvist :P Jag har såååå svårt att somna om när jag har sovmorgon, kan inte riktigt slappna av utan lyssnar hela tiden på vad Tobbe och Julia gör, litar nog inte på att Tobbe kan ta hand om henne...måste skärpa mig så jag kan njuta av att få vila ut!
Har fixat papprena för dagisplats idag, men det var ju himla svårt att fylla i hur vi vill ha henne på dagis redan nu men man får väl ändra det sen närmare...Har betalat räkningarna nu också och det känns som att vi har mer pengar över än vanligt, mysko, måste ha glömt någon stooor räkning...eller så kommer alla stora räkningar nästa månad :P

Oooo måste ju berätta nåt kul! Jag ska vara ledig augusti också! Tobbe har fått heltid under sommaren på kundtjänst :) Riktigt najs! Slipper stå i den värsta värmen och steka burgare, sååååå skööönt!

Nu ska jag gå och leka med den här gladfisen :D




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0