090421

Idag är jag trött trött trött, lilltösen ville inte gå och sova igår, det började så bra vid kl 8 då somnade hon i min famn och jag la henne i sin säng och hon sov så sött där men efter en timme vaknade hon och var piggelina! Försökte vagga henne till sömns och mata henne till sömns men inget funkade så tillslut gick jag och la mig med henne men det funkade inge vidare det heller...hon låg bara och viftade och lekte och sparkades :P gissa om jag vart less! Nå tillslut har vi somnat ialla fall men som vanligt har hon vaknat en himla massa gånger under natten och levt om och velat snutta. Jag börjar mer och mer fundera på dom här grymma metoderna att låta bebisen skrika sig till sömns så hon lär sig nån gång, jag är less på att vara tutte! Fast jag vet ju att jag inte skulle klara av att låta henne ligga och skrika...Aaaaaa vad jag är avis på dom som har barn som sover heeeela natten och somnar utan problem när man lägger ner dom i sängen! Ska jag ha fler barn så vill jag ha garanti på att dom sover hela nätter nästan på en gång och somnar snällt när man lägger dom, annars blir det inget :P...

Nu sover Julia gott ute i vagnen och jag hade ju gärna passat på att vila men jag kan ju inte det för då hör jag inte om hon vaknar...hoppas vi får babymonitorn som vi beställt snart! Fast vet inte om jag kommer våga vila då ändå för vi bor ju faktiskt på Hertsön så man vet ju aldrig vad som kan hända om jag inte vaktar henne :P hade ju kunnat ha henne på baksidan för där är det ju staket ialla fall men vill ju inte dra vagnen igenom huset för däcken är ju inte så rena...voi voi vilka problem man kan ha...

Kul inlägg det här blev då, jag förstår om ingen orkar läsa det :D



Kommentarer
Lipan

Klart vi läser gumman, jag iaf :P

Tänk om man kunde förbeställa en bäbis, med egenskaper, haha.

2009-04-21 @ 15:55:08
URL: http://lipan.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0