090411

Igår när vi kom till Dikanäs var det strååålande sol och 5 plusgrader, så härligt! Idag är det tyvärr mulet och dimmigt, typiskt när det är en skotertur planerad...Tobbe och Robert har dragit till Kittelfjäll och blir väl där hela dagen...Dom pratar om att stanna här ännu längre men det går jag INTE med på! Så kul är det inte att vara här när dom åker skidor hela dagarna. Måste ju faktiskt hem och städa och fixa inför dopet.
Julia var så lugn och snäll hela bilresan hit :) Hon sov mesta tiden och när hon väl vaknade så tog hon bara tag i sin leksak och började leka med den. Skönt att det inte blev några panikskrik den här gången :D Hon är inte blyg för folket här heller, förutom när jag och Tobbe tog en liten skotertur och hon var med farfar då blev hon vääääldigt lessen men det gick över direkt vi kom tillbaka :)
Nu ska jag gå och kolla vars dom kidnappat min bebis :)



Kommentarer
Ingela

Lyckostar som fick se solen igår, här är det ännu grått för tredje dan. Vi hoppas på bättre väder senare under dagen :-) Ha så kul på skotertur! Vad skönt att Julia var så duktig under bilresan :-) Kram

2009-04-11 @ 09:34:24
URL: http://ingela1975.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0