090405

Min lilla tös vill bara sova i famnen nu för tiden ( På kvällarna) ...vad göra?? Sjukt jobbigt! Hon vaknar och gråter direkt man försöker lägga ner henne...men på dagarna sover hon gott i vagnen...hade gärna fått vara tvärtom! Åååååååååååååååå vad jag vill få sova i natt! Är så trött så trött så trött, vaknade som vanligt vid halv 7 i morse...

Imorgon kommer prästen hit och pratar om dopet, får se vad han har att säga...

På fredag drar hela familjen till Dikanäs, lååångt bort i fjällen nånstans, och spenderar påsken där med Tobbes familj. Blir en massa skidåkande för Tobbe och jag sitter väl i stugan med Julia :) fast en dag tar vi oss en skotertur upp i nå fjäll :D Kanske man får grilla lite korv och mysa i solen...om det nu är nå sol :) Tobbe garanterar att det blir sol så det låter ju bra. Fast han garanterar även att om jag föder nå fler barn så kommer det inte göra ont...vet inte om jag tror på det :P

Nu lyckades Tobbe äntligen lägga ner Julia utan att hon vaknade :) najs! Jag ska nog ta och lägga mig nu jag med men då lär hon ju vakna igen...*suck* Och det här med att sluta amma fattar jag inte hur det ska gå till!



Kommentarer
Ingela

Jobbigt när hon bara vill sova i famnen. Låter som om ni får en härlig påsk! :-)

2009-04-06 @ 09:50:52
URL: http://ingela1975.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0