090401

Vilken härlig dag! Varmt och solen skiner :) man blir ju så glad! Jag vet inte riktigt vad jag ska göra nu, Julia har sovit sen vid halv 12 och jag har hunnit laga mat och tvättat och suttit ute ett tag...Jag är inte van att ha egentid så här :D Borde sova kanske men det känner jag ju inte för just nu såklart...
Hade ju varit perfekt med en ridtur nu, synd att det är så långt till Kalix bara :P Måste nog få folket där att flytta hit med hästarna ;) Eller hur Catti!?

Nä nu fick jag order om att gå ut och sätta mig i solen!


Kommentarer
Maria

Kul att hon sover så bra idag oxå..hon kanske oxå känner av vårkänslor =0)

2009-04-01 @ 15:46:02
Ingela

Vad skönt att du fått sitta ute och njuta av solen :-) Jag & Selene har varit på en härlig skidtur! :-)

2009-04-01 @ 16:40:16
URL: http://ingela1975.blogg.se/
Catrin

JAAAA!! :D Haha gärna för mig! Fast vet inte om jag får ta med mig Sunny för maria ;)

2009-04-02 @ 13:37:17
URL: http://catriiiin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0