Fortfarande måndag...

Jag har trååååkigt...måndagkvällar är aldrig roliga av nån anledning. Finns inte ens nå bra att se på tv, får nöja mig med nyheterna på tv4.
Såg en Gina Tricot reklam med snygga poloklänningar tidigare ikväll så nu e jag ju sjuuuukt sugen på att shoppa :P ovanligt eller vad...Sen har jag ju surfat runt på ikeas sida och sett massa fina grejer till hemmet som jag vill ha, måste nog ta och köpa mig en trisslott och vinna massa pengar! Eller kanske ha lite loppmarknad här hemma, då får jag ju även plats för alla nya grejer ;)

Kanske skulle ta och packa bb väskan så jag har nåt att göra...men då har jag ju inget att göra en annan gång :D haha inte lätt att vara uttråkad...

Nå har ju haft lite skoj idag ialla fall, en liten tripp på stan blev det ju :) fast köpte ju bara en flaska hårspray åt mig själv...jag har ju blivit duktig på att spara pengar ;)


Kommentarer
Catrin

Ååh, såg också gina reklamen igår! Vart också SÅ shoppingsugen :)

2008-09-17 @ 12:07:11
URL: http://catriiiin.blogg.se/
S

Bara jag som inte sett Ginareklamen?

Men jag köpte en fin klänning där i lördags, även utan reklam :-)



Hoppas du har det mindre tråkigt idag! Kram

2008-09-17 @ 14:44:54


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0