Lönsam shopping :)

Så här borde det alltid vara när man shoppar...plockar på sig grejer för 595 kr på H&M och går till kassa och får en 5 krona för besväret :) Himla najs med värdecheckar ;)! Men shopaholic som man är så känner jag mig inte riktigt nöjd för jag fick ju "bara" två klänningar, två par knästrumpor och några hårsnoddar...

Den här står på min önskelista just nu:


Tyvärr hade dom den bara i rött idag, typiskt!

Ikväll blir det bio, Vin Diesels nya film Babylon A.D hoppas den är lika bra som hans andra filmer . Hoppas bebisen håller sig lugn i magen och inte boxar för mycket på kissblåsan :P Kan ju inte direkt be dom pausa filmen :)

Nä nu ska jag se om jag kan hitta på nå vettigt att göra här hemma...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0