Midsommar...



Jahapp då var em slut för sverige...som sagt så förlorar dom alltid när jag tittar, voi voi allt e mitt fel :P Det som känns värst är nog ändå att vi måste ha skjorta istället för fotbollströja på jobbet nu...hujja! Varmt och eländigt blir det...

Midsommar imorgon och än har vi inga planer...som vanligt! Att det ska vara så svårt att hitta på nå skoj att göra, vad mycket lättare det var när man var liten och hängde med familjen till släktingar och grillade och lekte hela kvällen.
Nå vi får väl se vad det blir, först ska jag ialla fall stå på jobbet och förundras över att folk faktiskt vill äta på Max på midsommarafton! Efter 6 år har jag fortfarande lika svårt att förstå det...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0