Långtråkigt!



Då har man suttit hemma och haft långtåkigt i en vecka...helt galet vad lite man har att göra när pengarna är slut och foten värker...nå imorn är man tillbaka på jobbet igen, då kommer jag säkert längta tillbaka hem till tråkigheten i alla fall :P, brukar vara så. Nånting vettigt har jag ju ialla fall gjort den här veckan, var och fixade med schemat på jobbet i ca 3 timmar idag...skönt att vara bland folk igen =) Nog för att jag har sötnosen som sällskap här hemma men man ser inte honom så mycket, finns ju så mycket som ska fixas med bilen hela tiden...

Om typ en timme får man lön =) skönt! Det måste nästan firas med en fika på stan =) Fy fy inte slösa!

Nä om man skulle ta och läsa "bibeln" och lyssna på Dannyboy ;) det brukar pigga upp mig! 



Kommentarer
E

Hihi... Skönt att vara hemma, men man blir rätt fort uttråkad.. Fråga mig.. Jag vet :) Jag vill fika på Dagobert! Saknar deras goda mackor och sallader...

2007-09-14 @ 23:36:19
URL: http://snigel.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0