Shopaholic...


..det är jag det ;P...Snart löning och det har börjat klia ordentligt i fingrarna efter shopping, fick visst inte nog under stockholmsresan =)
"Råkade" hamna på HMs hemsida igår och blev nån tusenlapp fattigare...nå jag behööööver ju faktiskt massa nya varma kläder till hösten/vintern eller hur! Tror det är dags att rensa lite bland kläderna men det är ju så hemsk att göra sig av med "den där tröjan som var så fin, fast jag har aldrig och kommer aldrig använda den" ;P men har nog inte mer än kanske två eller tre såna plagg.. ;)
Köpte mig en söt "kofta" på GT i lördags...fick den gratis med mitt stämpelkort =) Hur bra som helst! (Skulle ha fotat den så ni fick se den men kameran är trasig =( dumma dator!) Måste nog ta mig en tur dit igen på torsdag och se om det finns nå fint ...




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0